uppdatering: husbygge

Nu är snickarna tillbaka från semestern så nu börjar det hända lite saker igen. Faktiskt så känns det som att dom börjar få lite bråttom! Haha, det är väl typiskt vid husbygge. I veckan har dom lagt golv (jag hann kika på det genom fönstret häromkvällen innan det täcktes över) och nästa vecka skulle köket komma! Det ser jag mest fram emot, eller bävar - jag kommer nämligen knappt ihåg hur köket vi valde såg ut. . . 
 
Jag vill inte precis längta till mitten av oktober, men jag kan inte låta bli såklart. Vi har dock en del möbelbeslut att ta innan dess, så tiden går säkert fort ändå. Jag vill gärna hitta dom perfekta möblerna, gärna på loppis men jag vill samtidigt helst ha allting klart när vi flyttar in. Mitt hårda liv.
 
 
Utsikten från vardagsrummet <3
 
Allrummet. Här tänkte jag nog ha pysselhörna! Från allrummet kommer man till alla tre sovrummen.
 
Utsikt genom ytterdörren från vardagsrummet.
 
Suddigt på köket, men den öppna dörren leder in till mitt älskade skafferi!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0