dagen före.

 Igår var det dan före dan före dopparedan och Maja och Lotta hade kommit hem. Så jag och Gerda for dit bi med för att göra familjen komplett! Vi sov över till idag, så det blev en riktig myskväll. Vi sår på Ensam Hemma (tradition) och åt julgodis som vi gjorde på eftermiddagen. Köket var minst sagt hemtrevligt med fyra systrar  (Kalle smakade bara), en bebis och en mamma/mormor. Jag tror mamma tycker det är lite skönt att inte alla barn bor hemma jämt. . . Men ibland är det mysigt!
 
Jag och Gerda åkte hem efter frukosten. Idag ska jag försöka att bara chilla i soffan typ och kolla på julkalender och äta ris ala malta. Ikväll blir det kvällsmat med Ms familj! 
 
 
 Ernst grisar - så goda!!
 
 Moster Stina fick ge Gerda kvällsmat, så duktig så!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0