dock trevlig vecka.

Nu hoppas jag på en lång, lugn lördagskväll. Jag tänker se på AFV och göra popcorn, kanske. Gerda somnade fort ikväll, hon verkade vara trött efter en heldag i Ornunga med födelsedagsfirande hos min mormor. 
 
Imorgon blir det nog en lung dag hemma. Jag har faktiskt varit ute och farit varje dag den här veckan! Inte precis heldagsutflykter, men ändå, bara att lasta in och ur Gerda med tillbehör tar en del energi! I måndags lämnade jag in bilen på service, så hela förmiddagen spenderade vi i stan. I tisdags skulle jag köpa färg till carporten (japp, vi håller på och bygger en just nu) och tog då även en sväng på Coop, och i onsdags blev jag tvungen att åka in till stan och hämta skänken jag köpt. I torsdags hade jag tänkt vara hemma, men tänkte om i sista stund och åkte och överraskade mormor på födelsedagen. Det var mycket uppskattat och jag fick en lugn dag med massor av kakor samt slapp laga mat! Och igår, fredag, var jag och Gerda först på BVC och träffade mammor och barn i föräldragruppen och efter det gick vi och fikade hos Gerdas faster. 
 
Ja, så det var en tuff, men dock trevlig, vecka för en mor som mest brukar vara hemma. Hoppas det inte hunnit bli en vana, för det är ganska skönt att bara vara hemma också! Dessutom måste jag vara hemma nånting så jag hinner göra julgodis! Det får bli nästa vecka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0