en perfekt Lisa-dag med nåd och chokladbollar.

Idag har varit en så skön dag! Alldeles perfekt, en sån dag man tar det lugnt och samtidigt gör saker. Det började med en trevlig frukost imorse, ris ála malta (som M fick i present av sin mor igår) och vörtbröd med skinka! God frukost är alltid trevligt.
 
Sen har den perfekta dagen inneburit inomhusfix, promenad, en sats granola i ugnen och mys framför julkalender på dvd medan Gerda tog en lång eftermiddagssömn - och smörgåstårterester till kvällsmat! Eftersom det är Ms födelsedag fick han göra lite som han ville, alltså både spela dart på nya darttavlan och åka iväg och titta på cup. Men innan han åkte åt vi tårta hos hans föräldrar, så jag fick lite mänsklig kontakt iallafall! Innan M kom hem gjorde jag chokladbollar, det var hans present i år. Grejer får han köpa själv, nåd och chokladbollar kan jag ge. Och medan M och Gerda underhöll varandra gjorde jag knäck! Som blev så bra!!
 
Det endas som fattas nu för att dagen ska bli alldeles, alldeles perfekt är att Gerda sover hela kvällen tills jag gpr och lägger mig. Så jag får se på Beck och äta glass och popcorn ifred. I wish. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0