städa!

Här sitter jag och chillar lite i fåtöljen framför ett avsnitt av Outlander (bästa!) innan läggdags. Ett avsnitt tar ganska lång tid pga att Gerda vaknar ca var 20 minut och vill ha uppmärksamhet. Ack, moderskapet. Jag är trött ikväll, för jag har städat och bakat inför imorgon. Då kommer Magnus familj och släkt (mindre än min, phu) och firar Ms födelsedag samt kollar in vårt hus. Inatt drömde jag att jag upptäckte, fem minuter innan gästerna skulle komma, att jag glömt dammsuga och städa toaletten. Jag vaknade svettig och det var skönt att komma på att det bara var fredag och att jag skulle hinna städa. Så det har jag gjort nu. Och bakat, det var jag också sen med i drömmen. Ibland är drömmar bra att ha för att få lite eld där bak! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0