en mage vecka 31.

I Stinas rum nummer två (ja, när man är yngst och alla systrar flyttat hemifrån får man två rum) finns massor av speglar så då kunde jag passa på att kolla in min mage från alla vinklar. Det var skojigt! Än så länge är min mage ganska lagom stor/liten och inte så jobbig att bära på. Åtminstone inte när jag står rakt upp och ner på golvet. . . 
 
 
 
Det var intressant att se hur jag ser ut bakifrån, för när jag går i korridoren på jobbet så känner jag mig bred som en mindre elefanthona eller som en dräktig get där magen sticker ut en halvmter åt varje håll. Men det är ju inte så farligt uppenbarligen! Jag är väl lite bred åt det hållet i vanliga fall också antar jag . . .
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0