en styck barnstol.

Ibland har man tur här i livet! Vilken fröjd och glädje när mamma sa att jag kunde få mina småsyskons gamla Tripp Trapp-stol! Jag hade inget minne alls av att dom har haft en sån, och dessutom är min mor väldigt bra på att rensa undan gamla grejer som inte används, så det var verkligen en trevlig överraskning att precis en sån stol fanns på garagevinden. Det sparar vi några slantar på! Och så är det roligt att ärva grejer såklart.
 
 
 
 
 
Och extra bra är det med en gratis stol eftersom jag har tänkt köpa till en sån här till själva stolen. . . Jag inbillar mig att det blir jättebra att kunna ha bebisen bredvid oss vid matbordet och när jag lagar mat. Istället för på golvet liksom. För jag kommer förstås få en bebis som alltid är nöjd när jag ska laga mat eller äta, så det blir perfekt med den här bebissitsen! Tack till mamma som sparade stolen! :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0