nygamla bebiskläder.

Tidigare i veckan var jag med mamma och Stina i Borås för en shoppingdag. Åh vad kul, vet inte när jag gjorde det sist. Dom senaste åren har det mest blivit snabba shoppingrundor i lilla Alingsås, så det kändes skojigt att komma iväg på riktigt! Dessutom har jag knappt varit i Borås sen jag tog examen. 
 
Och i Borås finns det riktiga skojiga secondhand-affärer, till exempel Emmaus och Myrorna. Där köpte jag bebiskläder! Det är egentligen väldigt onödigt att köpa splitternya bebiskläder. Det är dyrt och begagnade kläder känns så himla mjuka och gosiga i jämförelse. Men det är ju roligt att köpa nytt också såklart.
 
Det bästa är att det verkart finnas väldigt gott om rosa begagnade kläder, hurra!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0