Tygblöjor.

 
 
 
Åh vad jag blev glad när posten kom med tygblöjorna jag köpt! Så fina! Jag tror inte engångsblöjor är så fina och det blir säääääkert mycket skojigare att byta blöja på bebisen med dessa. Vilken färg kommer min bebis passa bäst i tro? Jag hoppas rosa förstås.
 
Min plan är att köra tygblöjor när jag är hemma. Blöjorna ska passa bebisar från 4 kg, så jag får se när jag tycker att dom passar. Kanske inte med en gång, så då kör jag vanliga engångs. Det kanske jag även gör på natten om jag tycker det är smidigare. 
 
Jag tänker att om vi sparar några soppåsar och slantar på att använda tygblöjor när jag/vi känner för det, så är det värt det! Dessutom hoppas jag på fler barn i framtiden och då finns tygblöjorna kvar. Eller så kan man sälja dom vidare. Fast om vi inte tycker om dom så är dom tillräckligt fina för att ha som dekoration! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0