nattjobb.

Idag tog jag lång sovmorgon, nästan så lång att jag fick huvudvärk. Men det behövdes, för inatt ska jag vara vaken och jobba! Det blir spännande att se hur det går, men jag tänker inte precis chansa utan proppa i mig anti-spy-tabletter. Nja, jag är nog mer spänd på exakt hur snyggt jag kommer vagga fram efter tio timmar. . . Jag skulle vilja hoppas att det blir en lugn natt, men med tanke på hur dom senaste dagarna har varit tror jag inte att jag kommer få sitta still precis. Men äsch, bara jag inte spyr så bryr jag mig inte så värst. Och det var faktiskt skönt med sovmorgon och imorgonkväll blir jag ledig som kompensation för natten, så det blir en kort jobbhelg :)
 
Men först ska jag faktiskt iväg till jobbet en sväng efter lunch gå på mitt sista sjuksköterskemöte på ganska så länge. Det hade väl varit skönt att stanna hemmahela dagen och skippa det, men jag vill verkligen vara med på det. Så det blir en uppvärmd köttfärssås-och-spagetti-lunch nu först och så hoppas jag kunna ta en tupplur när jag kommer hem igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0