nyårsdagen.

Nyårsafton blev stillsam och trevlig, i år med. M och jag firade i Ornunga med Lotta och mina föräldrar. Lotta konstaterade att det var första gången hon firade nyår hemma sen hon var typ tretton. Själv konstaterade att jag var tretton år senast jag inte firade nyår hemma (eller på jobbet). Jovars, med några år överdrev jag nog, men det var längesen jag kände för att göra något typ speciellt på nyår. . . 
 
Iallfall, vi åt räkor och jättegod pannacotta till efterrätt. Så fort det fanns lite plats i magen åt vi massa godis och såg på Skönheten och odjuret. Sista timmen spelade vi spel och det var faktiskt skojigt! Vid tolvslaget hörde vi några raketer och försökte se dom uppifrån vägen, men nja. Det var skönt att gå och lägga sig sen!
 
 
 
 
 
Idag har jag och Lotta en mysdag i soffan. Lotta stickar, jag virkar och vi ser på Rädda Willy. En ganska perfekt dag på ett nytt år!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0