på virkhumör!

 
 
 
Jag är på bästa virkhumör igen! Dom senaste två veckorna har jag virkat två sköldpaddor (mönster här) och äntligen virkat färdigt filten jag började på i somras. Och så har jag varit i min favoritgarnaffär och handlat garn till en liten kofta och en till filt. Jag älskar att virka små filtar, det är lagom koncentrationskrävande. Sköldpaddorna blev söta, men det är så tråkigt att montera ihop delar. För att inte tala om att fästa trådar, så nästa filt blir inte i rutor utan i ett stycke!
 
Jag har också tänkt virka en mobil till barnvagnen, men jag har varken hittat eller kommit på något trevligt mönster än. Men allt jag behöver är tid att tänka /leta ordentligt. Har jag sagt att jag längar till mitten av februari och ledigheten. . . ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0