vecka 26.

På den här sidan nyåret känns april väldigt mycket närmare. Och ganska läskigt dessutom, ibland glömmer jag liksom bort att den här magen faktiskt kommer resultera i en riktig bebis - ett barn, en människa som jag kommer få dras med i flera år! Nejvars, det är en riktigt knäpp tanke. Tänk att jag om några månader har en egen bebis att pussa på. Och om JAG har svårt att fatta grejen, så är jag säker på att M har det hundra gånger värre - fast han vet nog inte om det själv. Han vet knappt vad en bebis är, men det kommer han bli botad från!
 
Jag har inte köpt ett enda bebisplagg än, det kanske jag borde göra snart. Men jag har en hel del kläder som mamma har hittat, både såna som jag och mina syskon har haft på oss och från loppisar. Dom flesta inköpen får nog vänta tills jag går på ledighet i mitten av februari, då har jag massor av tid hoppas jag. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0