hallon.

 
 
 
 
Igår kväll blev jag nästintill tvingad av Ms faster att plocka hallon vid hennes växthus. Hon hade hela drysen full, sa hon. Och det fanns verkligen mycket hallon! Jättestora och fina, och jag såg inte en enda mask. Jag undrar vad hin gödslar med? Det måste jag fråga. Jag är lite sugen att ha hallon vid vårat nya hus. Lite.
 
Jag vet ej vad jag ska hitta på med hallonen jag har plockat. Jag åt såklart några till frukost nu imorse, men mer? Kakor kanske? Vilken tur att det finns frys så jag slipper bestämma mig pronto!
 
 
 
Idag ska vi börja måla huset! Jag själv ska tyvärr (ehm. . .) inte måla så mycket pga bebis, men ska istället fixa mat och fika. Jag hoppas att M och min pappa målar desto mer! Tre gånger ska vi måla plus alla knutar och foder och veranda med mera med mera. Kul!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0