bära.

 
 
Idag var jag på Maxi och hämtade ut mitt paket (ja, jag shoppade mat och sånt för ett antal hundralappar, jag goes crazy i mataffärer nu för tiden eftersom jag besöker dom så sällan) med Ergobaby Adapt som jag klickat hem! Så jag var såklart tvungen att prova så fort som möjligt! Bruksanvisningen var tydlig, men det var ändå lite läskigt att få till det mer Gerda och jag hade gärna haft en tredje hand. Men efter att ha kollat en video på youtube fick jag till det ganska bra! Gerda var lite skeptisk i början, hon är ju van att ligga fritt i vagnen eller babysittern och i selen var det trångt och mysigt! Men hon fick nappen och efter ett tag verkade hon nöjd och sömnig. . . Vi får forsätta öva lite då och då så hön vänjer sig vid den trånga mysigheten, bebisar ska väk egentligen gilla sånt.
 
Jag ville ha selen mest för att använda när det är opraktiskt med vagn - tex på tipspromenaderna hemma i Ornunga, hehe. Det finns nog absolut fler lägen det är bra, och dessutom är det ju en investering till framtida barn! Man kan säkert ha ännu bättre användning för en sele när man har syskon och behöver fler händer fria. Just nu trivs Gerda jättebra i vagnen eller babysittern och kommer till ro där av sig själv, men man vet ju aldrig vad framtiden bär med sig liksom . . . Så nu är jag redo! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0