gosigheten.

 
 
Jag har lite svårt att låta bli att bara äta upp Gerdas kinder. När hon sover blir dom extra avslappnade och gosiga! Men jag sanras mig och äter inte upp, för man ska inte väcka den björn som sover . . . !
Låren är ganska gosiga dom med! 
 
 
 
Idag har varit en ganska händelselös dag. Gerda har sovit och ätit och varit lite sur däremellan. Jag har lagat riktig mat (kycklinggryta med kokosmjölk) och det var skojigt! Jag har många matlådor i frysen jag kan äta, men det är roligare att laga och man får passa på när Gerda sover. Som grädde på moset plockade jag jordgubbar igår när jag var i Ornunga, så det åt jag till efterrätt!
 
Idag blev jag plötsligt sååå trött, så jag tänker njuta av att sitta i fåtöljen ikväll. Inte för att jag skulle gjort något annat om jag inte hade njutit av det. . . 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0