inget spy!

Häromdagen när vi åkte till Ornunga och jag satt i baksätet kände jag mig lite åksjuk. Mitt i detta slog det mig: Jag mår ju inte illa längre! Jag har haft så mycket annat att tänka på och göra sen Gerda kom, att jag inte hunnit tänka på detta fantastiska! 
 
När jag vet hur jag känner nu så vet jag att jag aldrig riktigt blev av med illamåendet, utan det stannade allt kvar ända tills Gerda föddes.Såklart var det verkligen inte var lika hemskt som i början av graviditeten och jag inte spydde varje dag. Men nu, ogravid! Jag kan äta vad som helst till frukost och utan att må illa! Jag kan slarva/inte hinna med med måltiderna och ändå bara bli hungrig, inget spy!
 
TACKSAMHET!
 
Jag undrar dock hur mycket men jag fick av den där perioden? Kommer jag tex nånsin kunna andas tidig-morgon-höst-luft (som jag andades alla morgnar efter att ha jobbat natten) utan att vilja spy? Eller äta havregrynsgröt och micropopcorn och njuta av det?
 
Det får jag prova helt enkelt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0