måndag.

 
 
 Jag är på lite dåligt humör av all sport på teve. Fotbolls-EM är inte alls min grej och när dessutom går ANNAN sport på teve samtidigt, så anser jag det hjärtlöst av teve-bestämmarna. Det borde vara förbjudet att visa sport på mer än en kanal åt gången, det är rimligt tycker jag.
 
 
Men inget ont som inte för något gott med sig - bara därför har jag klickat hem några säsonger av Greys Anatomy och Wallander. Så länge det är fint väder är jag helst ute, men om det skulle bli regninga dagar vorde det bedrövligt tråkigt med fotbolls-EM på teve. Det är ändå några stunder om dagen jag tillbringar i soffan och då har jag helst trevligt!
 
 
Idag har varit en bra dag annars, vi har inte gjort någonting förtom varit på BVC. Gerda växer som hon ska och allt är bra. Hon är så snäll för det mesta att jag nästan skäms. Det känns som att dagarna med Gerda har fått lite mönster - äta, skratta lite, byta blöja, sova - och så börjar vi om igen! Tidsintervallerna på detta kan dock variera. . . Men idag sov hon och jag hann sola så jag tröttnade ;) 
 
Så just nu klagar jag absolut inte över livet! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0