när det regnar.

 
 
 
Idag har det regnat nästan hela dagen. Det har regnat väldigt lite i Gerdas liv, men det kändes ändå ovant och lite trist med regn hela dagen. Som tur är kom vi ut på en promenad i förmiddags medan det gjorde ett uppehåll, så mor Lisa var glad. Jag tål verkligen inte att bara sitta stilla, men efter en promenad satt jag nöjt i soffan och såg en film med Gerda i knät. Det finns väl säkert nyttigare saker att göra inne när det regnar, men inga mysigare!
 
När M kom hem hade jag hunnit bli lite rastlös igen, så medan han gosade med Gerda tog jag på mig regnjackan och gick ut igen. Det är ganska härligt med regn bara man går ut i det! Det luktade gott och var allmänt mysigt. 
 
 
 
Nu blir det lördagskväll med Wallander-film, ny smak på te och choklad. Gerda sover i babysittern nybadad och nyäten, så det kanske blir en lugn kväll!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0