välja tapeter!!

Snart är det dags att göra massor av jobbiga val igen när det gäller huset - bland annat tapeter! Därför har jag varit klok och redan börjat kika på BoråsTapeter och vilka jag vill ha. Det är både svårt och lätt, för jag vet vad mitt hjärta slår för - men blir det snyggt in real life? Det är frågan!
 
Okej, här är några jag gillar från några olika kollektioner. 
 
 
Den här rosa är nog iallafall min drömtapet till sovrummet! Jag måste få ha rosa väggar nånstans, nångång och varför inte nu?! Om M blir svår att övertala? Det skulle jag inte tro (han skulle bara våga lägga sig i vad jag vill ha för tapeter. . . )
 
 
Jag gillar alla pastelliga tapeter med diskret mönster. 
 
 
 
Tänk rosaprickigt i köket eller i ett barnrum! Fast jag hade sååå 
gärna varit femton år och haft denna!
 
 
Men grått är ju mer diskret. . . Men snyggt!
 
 
 
Men är inre rosarutigt mer vuxet än prickigt? Kanske hellre denna i köket?
 
 
Eller kanske blågrått?
 
 
Den här tänker jag i ett vardagsrum!
 
 
 
Dock är besluten inte slut där, för jag vill även ha panelskivor/pärlspont i en del av huset (hall, kök, allrum??) och då är frågan vad det ska vara för färg. Hur många olika nyanser av vitt finns det som inte är vitt?
Ahh, ångest. 
 
 


Kommentarer
Junitjej

Så fina tapeter!

2016-07-01 @ 13:06:47
URL: http://www.junitjejen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0