Barnmorskan i East End.

Åh, jag har börjat se om Barnmorskan i East End och det är så bra. Synd bara att det är så få avsnitt i varje säsong, jag vill ju kunna sträckkolla lääänge.
 
M är dock lite skeptisk till att jag tittar på den serien. Är det verkligen smart att titta på det två veckor innan? frågade han mig. Jag bara höjde på ögonbrynen och sen ba ööh ja? liksom. Detta utspelar sig för över 50 år sen och det gör mig tacksam att jag (förhoppningsvis) slipper få ett lavemang genom en grej av glas (glas!) i samma sekund jag kommer in på BB. Eller slipper föda i ett skjul fullt med fiskar hängandes i taket. Det finns mycket jag kan vara tacksam för!
 
Kom ihåg det, Lisa. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0