en havandes klädsel.

Ibland glömmer jag bort att jag har en tjock mage och att den innehåller en bebis. Kanske för att magen inte är såå stor att den liksom stör mig. Det är inte så mycket som stör mig med graviditeten just nu, förutom svimningskänsla när jag böjer mig ner för att ta på skorna och ont i höfterna när jag sitter och ligger. 
 
Men en mage har jag och ibland måste jag stanna framför spegeln och kråma mig! Igår köpte jag en randig tröja, för visst kan man inte ha varit havande utan att ha burit en randig tröja - the gravidplagg liksom! Mjuk och skön är den också. 
 
 
 
 
Men annars trivs jag bäst klädd så här, i en blommig klänning. Den sitter inte åt alls och så är det väldigt praktiskt med småmönstat när man har en mage som sticker ut i världen, för den har en viss benägenhet att få matspill på sig. . . 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0