fredag 4 mars.

 
 
 
 
Jag har haft en lagom trevlig födelsedag! När jag vaknat och ätit frukost duschade jag länge och använde mina nya hårprodukter som jag fick av M i födelsedagspresent. Ja, jag kan ha tipsat honom om vad jag ville ja, det är bäst så! Det var iallafall väldigt skönt med en lång dusch (det där folk sa till mig att man inte bryr sig om att duscha särskilt ofta när man är hemma - det stämmer!) och jag doftat fortfarande gott tror jag! 
 
Sen tog jag bilen och körde till Ornunga efter att ha köpt med mig fika! Maja skulle komma hem, så det var ju mycket mer födelsedagstrevligt att umgås med henne än att stanna hemma och typ städa. Det var det! Vi åt mat, bakelser och gick promenad medan vi skrattade åt interna skämt. Sen åkte jag hem igen innan det blev kvällen.
 
Imorgon blir det faktiskt mer födelsedag, för då har mamma gjort min favorittårta och hela familjen (minus Lotta i Uppsala) är hemma och jag får nog kanske några presenter, hurra! Inte räcker det att fira födelsedag i bafra en dag inte!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0