hemmakvällar.

Det bästa med att vara hemma är nog ändå att jag alltid är hemma på kvällarna. Jag älskar att vara hemma på kvällarna. Någon trevlig teveserie eller dvd och ett virkprojekt, oj vad det gör mig lycklig. Jag brukar tänka extra på hur lycklig jag är runt halv nio på kvällen, för det är vid den tiden jag brukade åka mot nattjobb. Ja, den perioden i mitt liv har verkligen etsat sig fast i mig,. Hu, det var nästan det värsta med nattjobbet, att bryta upp kvällsmyset strax efter åtta och åka iväg. . . Särskilt eftersom jag helst ville stanna kvar på toaletten och fortsätta spy ifred. Åh, mardrömmar!
 
 
Men tänk att jag ska få vara hemma på kvällarna åtminstone i ett år till! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0