kaklycka.

Helgen i Ornunga har innehållit ganska så många kakor! Mamma bakade och så var jag på smörgåsgtårta-och-kak-buffé i kyrkan med mormor. Kak-lycka när det fanns Jitterbuggar! Måste prova att baka själv.
 
Igår var det astråkigt väder och jag var sååå trött, men på vädret sa dom att det skulle bli fint idag. Så självklart stannade jag en dag extra så att jag kunde sitta ute på altanen! Åh, det var så härligt! Jag har längtat så himla mycket efter att sitta ute och läsa. Helst dricka kaffe med kaka också.
 
 
 
 
 
Men nu är jag hemma hos mig själv igen, det går av det också. Imorgon ska jag nig bara chilla, för på onsdag åker jag och M till Halmstad till på fredag. Det blir en slags babymoon kombinerat med Maja-besök. Vi ska sova på hotell, äta massa mat, åtminstone jag och Maja ska gå i alla secondhand-affärer, kanske åka till havet och så ett Ullaredsbesök på vägen hem. Det blir nog en bra resa!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0