ny soffa!

Igår hämtade jag/vi en ny soffa! Ny får oss åtminstone, köpte den av min vän Lisa när dom själva skulle köpa en ny och sälja sin gamla. Och den var ju superfin, så jag hojtade högt att den ville jag minsann ha! Och igår fick vi hämta den, hurra! Jag har knappt tänkt på våran soffa innan, men så fort jag fick tanken på en annan, fin började jag tycka att våran gamla är asful. . . Såklart! Men vi köpte den väldigt billigt när vi var studenter och visst har den fyllt sin funktion. Men oj vad jag är glad för våran nya, fina!
 
Före:
 
 
Efter:
 
 
Nu ska jag bara bestämma vilka plädar och filtar som blir finast i soffan. Det kanske tar ett tag. Sen ska jag försöka stå ut med fåtöljen som är kvar, den ser mest ut som ett sstort åbäke nu bredvid soffan. Jag hade väldigt gärna velat ha en ny fåtölj också, men jag antar att det får vänta tills vi flyttar i höst. Så vi vet vad som passar där!
 
 


Kommentarer
Helene

Snyggt! Den grå passade perfekt!! *o*

2016-03-08 @ 20:01:01
URL: http://minttu.blo.gg/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0