på bio!

Ikväll har jag varit på bio med Hannah, det var hennes födelsedagspresent till mig. Det var en jättebra present! Jag har inte varit på bio på ungefär hundra år (det kan ha varit sista Twilight-filmen, också tillsammans med Hannah. . . ) så det var riktigt mysigt. Och biopopcorn är ju så gott! Tror jag måste be M att gå in och köpa det någon vanlig fredagskväll. Iallafall, filmen vi såg hette Brooklyn och den var riktigt fin. Ja, vissa filmer är liksom fina. Den utspelade sig i början på femtiotalet, så både jag och Hannah dog lite av alla fina klänningar och frisyrer, och alla stiliga herrar såklart! Killars kläder var verkligen snygga då. Plus att alla var gentlemän och välvårdade. Iallafall männen på film!

Så det var en mysig kväll, och jag kände mig riktigt gammal och mossig som njöt av att ha haft en trevlig kväll - och ändå var hemma halv nio.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0