skötbordet.

Idag har jag varit på Ikea med mamma! Fast det var väl egentligen mamma som var med mig, men inte så att jag precis tvingade henne. Det är ju alltid trevligt på Ikea och idag åt vi deras brunch innan vi började kika. Jag åt allt från våffelhjärta med nutella till inlagd sill. Gott!
Mitt huvudsyfte med Ikea var att köpa ett skötbord som jag bestämt mig för sen länge. Det har lådor vilket jag verkligen ville ha, eftersom vi inte har så mycket annat plats för bebiskläder och sånt. Så Sundvik blev det!
 
 
 
Jag längtar efter att få skruva ihop det och fylla lådorna, men jag ska vänta lite till tror jag. 
Förutom skötbordet köpte jag en del annat småkrafs, mer eller mindre nödvändigt. Vi var klara ganska tidigt på Ikea, så därför åkte vi en sväng till Allum och gick i några affärer samt åt lunch.
 
Trevlig dag! Nästa vecka åker M och jag till Ullared och då ska jag kpa det allra sista som behövs. Typ badbalja. Sen vill jag vara klar ovh bara fixa iordning allt här hemma!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0