vad jag gjort en ingen särskild dag.

 
 
 
Vad har jag gjort idag? Absolut inget speciellt. Förutom att plantera om nästan alla mina blommor i ny jord. Det blev dom glada för, men vilket jobb det var minsann. Och det gick inte låta bli att smutsa ner hela köket. . . Det tog ett litet tag att göra fint igen faktiskt.
 
Annars har det mest varit inget särskilt. Imorgon fyller jag 26 år och det kanske bidrar till att jag känt mig lite deppig. Åldersångest, eller något. Dessutom har jag bara pratat med katten på precis hela dagen (och typ hela veckan), förutom att ha skällt på M i telefonen med det räknas ju inte. 
 
Lite gladare blev jag efter att jjag gick en promenad och hörde en koltrast. Nu har dessutom satt på Mamma Mia och tänker äta popcorn och glass. Ja, för det är min födelsedag imorgon! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0