bebisgos.

Dom här första dagarna hemma med Gerda blir det många besök! Det är trevligt, dom två sista veckorna innan hon kom var jag ju typ isolerad, så nu tycker jag det är trevligt med folk. 
 
Idag kom Maja från Halmstad och Stina, mamma och mormor från Ornunga. Gerda var snäll och sov nästan hela tiden och lät sig snällt hållas. Hon är såklart snäll när hon är vaken också, men då vill hon helst äta och det är ju inte så givande för besökande. 
 
Så när alla hade gosat, jag öppnat presenter och Gerda somnat så fikade vi. Mycket fika blir det med alla besök, jag tänker att dom här första dagarna/veckorna är jag värd det och kanske till och med behöver!
 
Imorgon kommer pappa och Kalle och kikar och sen är det bara syster Lotta kvar som Gerda saknar. Hur kan en moster bosätta sig i Uppsala för flera år?? Inte okej!
 
 
 moster maja
 
 Moster Stina
 
 Gammelmormor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0