en bra dag.

 
 
Idag har varit en trevlig dag  i mitt liv! I förmiddags var Gerda och jag och hälsade på Lisa och Melker. Åh vad det var skojigt att träffa en människa från världen utanför! Vi pratade om jobbet, livet och bebisar såklart. Gerda sov snällt hela tiden. Melker som är ett år verkade ha lite svårt att förstå att Gerda var riktig och levande och inte en leksak. Det är lite läskigt att Gerda kommer vara nästan lika stor som Melker om bara ett år! En helt annan grej än en bebis! 
 
Ikväll var vi på restaurang med Ms familj och firade Gerdas farfars födelsedag. Gerda skötte sig perfekt och sov (hittills är hon alltid extra snäll när vi är iväg, peppar peppar). Det var mexikansk buffé och det var såååååååååååå gott att jag nästan dog. Mycket är extra gott nu när jag ammar. Men det märks att jag inte har tagit mig tid att äta lika mycket det senaste, för jag fick så ont i magen efter två portioner mat och efterrätt på det. . . Fast det kanske inte är så konstigt egentligen! Nu mår jag bra igen iallafall. 
 
Det är riktigt härligt ute ikväll och jag är nästan sugen på att sova ute och gräset. Om det inte funnits mygg och en Gerda vill säga :) Det känns lite sorgligt att maj är slut nu, för jag gillar våren mer än sommaren. Maj har inte riktigt existerat i mitt liv i år, den har liksom försvunnit på en sekund av någon anledning. . . Konstigt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0