hej till hannah!

 
 
 
 
Igår eftermiddag kom Hannah på besök så att Gerda fick hälsa på henne! Jag tror båda tyckte det var trevligt, Hannah blev inte ens grinig när Gerda spydde på henne - men jag hade ju faktiskt förvarnat! 
 
Vi fikade och gick promenad med vagnen (med Gerda i, såklart) och pratade livet. Det kändes lite knäppt att vi helt plötsligt hade en bebis med oss! Min bebis! Ännu knäppare. . . Men det var iallafall väldigt trevligt att träffa en människa utanför bebisbubblan och höra lite om världen utanför!
 
Gerda och jag fick fina presenter från Hannah och hennes familj. Tidigare trodde jag aldrig att jag skulle uppskatta en blöjtårta så mycket som jag gör nu. . . Gärna en i veckan, tack! Hannahs mamma hade dessutom stickat världens gulligaste kofta, den blev jag så glad för. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0