liljekonvaljtid.

 
 
 
 
 
 
Fredagen tillbringade jag och Gerda i Ornunga! Det var en riktigt bra och välbehövlig dag, det känns som jag fick massa energi tillbaka. Jo, jag åt ganska många kakor faktiskt. . . ! Dessutom sov Gerda nästan fyra timmar, så jag fick äta i lugn och ro (höjden av lyx) och sitta ute på altanen och läsa en lång stund (ren lycka!). Och bara att komma hemifrån och se något annat och gå på andra vägar, gav ny inspiration till livet faktiskt. 
 
I Ornunga finns massor av liljekonvaljer, så jag plockade en bukett med gott samvete som jag ska lukta på här hemma.
 
 
Mamma/mormor hade tagit fram våran gamla babysitter. Gerda såg lite skeptisk ut men trivdes ganska bra. Hon var proppmätt, då trivs hon överallt. . .
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0