lugnt fredagsmys.

Igårkväll hade vi det lugnt och skönt! Får man säga så för att ens barn sover? Gerda sov nämligen mellan sex och tio på kvällen. Så vi hade en lugnt fredagsmys och jag hade båda händerna lediga till att äta mat och äpplekaka. Det är skönt ibland och man får ny energi tills nästa vakenomgång som ibland är ganska intensiva vad gäller amning. . . 
 
Trots kvällssömnen sov Gerda bra inatt också. Jag hoppas hon är snäll idag, för nu har M åkt på match och kommer inte hem förrän ikväll . . . Jag förstår INTE anledningen till att en match på max 2 timmar ska ta halva dagen. Men det är jag det, jag kan inget om fotboll. . . I värsta fall blir det en lång barnvagnspromenad framåt kvällen. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0