nya kläder!

I förmiddags när Gerda fått mat snörade jag på mig mina converse och lämnade hemmet lugna vrå och åkte till stan! Gerda och M fick roa sig med varanda, för jag behövde köpa nya kläder! När värmen slog till upptäckte jag att mina enda par shorts satt en aning obekvämt över min numera deigiga mage. Jag behövde nya! Dessutom ville jag ha några amningsvänliga sommarplagg och något lämpligt att ha på mig på min kusins bröllop nästa helg. 
 
Efter en effektiv runda på stan (ja, jag kunde kanske inte heelt slappna av) så blev det två par shorts (det var precis omöjligt att välja mellan två med olika längd), två linnen och två klänningar. Plus en vit amningsbehå och vita strumpor. Jag såklart något till Gerda också och födelsedagspresenter till diverse familjemedlemmar! Man vet aldrig när man kommer till stan igen. . . Det var iallafall väldigt skönt att kunna göra såhär, men nån gång måste jag väl ta med mig Gerds antar jag. Men det får vänta! 
 
När jag kom hem igen (med skoskav efter conversen, why?) kunde jag inte låta bli att kråma mig framför spegeln. Åh vad skojigt det var att köpa nya kläder! Dock svårt att kråma sig utan mage, vad gör man av sig?
 
Nu måste alla kläder bara strykas ser jag. . . 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0