vad jag tänkte på.

 
 
 
 
Tänk att Gerda ligger här nu i moseskorgen (och faktiskt sover just nu!) precis som jag tänkte. Det är ofattbart knäppt faktiskt.
 
Idag har vi haft en exemplarisk morgon. Hon vaknade till vid halv sju och ville ha ny blöja och mat och efter det slumrade vi en stund till. Jag gick upp och duschade och sen var det dags för amning igen. När hon hade somnat så var jag över henne i babynestet till korgen och kunde äta frukost i lugn och ro! Det var riktigt skönt faktiskt. 
Snart tror jag att hon vaknar och det blir trevligt det med! 
 
 
Tänk att för en vecka sen låg jag hemma med värkar och var småsur för att dom kom så oregelbundet och samtidigt gjorde så himla ont emellanåt. Jag ville bara att dom skulle börja komma typ var fjärde minut så att vi kunde få åka in med gott samvete. Men nej, vi fick allt uthärda till lördagsmorgonen när vi hade tid för igångsättning kl 9.00. Jaja, det var en ganska mysig fredag iallafall. M var hemma hela dagen och åkte till stan och köpte mat x flera och så tittade vi på Friday Night Dinner. Haha, det var inte så skönt att skratta och ha värkar samtidigt. . . 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0