advent.

Nu när det varit första advent så tänker jag göra juliga saker ungefär varenda dag fram till julafton - och helst länge efteråt också! 
 
Jag ska lyssna på julmusik varje gång jag lagar mat och göra massor av julgodis och äta pepparkakor varje kväll. Jag ska ge årets julkalender en chans, men såklart ska jag kolla på Sunes Jul och Mysteriet på Greveholm som vanligt! 
Igår bakade jag lussekatter och idag blev det pepparkakor! Det blev väldigt lyckade bak, med tanke på att Gerda var vaken hela tiden. Det är tur att jag har hela december på mig, för jag har begränsat med tid för julmys (iallafall den sorten man gör vilandes) med en bebis att underhålla! 
 
Men det blir en bra december! 
 
Min adventsgran! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0