helgen.

En skön helg har det varit! Det började i fredags kväll, då gjorde jag popcorn (samt toppade med chips, se bild nedan) och tittade på Karlsson på Taket. Det var lagom jobbigt, jag orkade inte se något komplicerat. Jag älskar Astrid Lindgren-filmerna, varför finns inte fler?
 
Igår blev vi först serverade våfflor hos Ms föräldrar och senare på dagen fick vi färska räkor och pad thai (ja, kombinationen <3) hos Gerdas gammelfarbror och gammelfaster, i utbyta mot bebisgos. Ja tack, sa jag. Efter det hade jag energi att stanna uppe till efter elva och se på Arn på dvd, tänka sig att jag orkade det. 
 
Idag vaknade vi till mer snö, men trots sommardäck på min del gav vi oss ut på vägarna mot Ornunga. Varför detta oansvariga? Jo, för att pappa skulle kunna byta till mina vinterdäck! Så det kändes lite nödvändigt. Men det gick bra att köra, och hemfärden gick ju som en dans när vinterdäcken var på! 
 
Det var helgen det, ungefär. Nu följer nog en vecka med tvätt och städ. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0