som vanligt igen.

Vi klarade oss rasande bra på egen hand, Gerda och jag. Det känns skönt att jag fortfarande kan njuta av att vara "ensam hemma". Det var lugnt och skönt på kvällarna och ingen stökade ner mer än jag. Fast jag har inte varit hemma så mycket heller, det kan hända att jag tyckt det varit lite långsamt annars.
 
I torsdags var vi i Ornunga och i fredags var vi i stan nästan hela dagen. Först på babycafé på vårat bvc, sen gick jag i affärer en stund medan Gerda sov och när hon inte ville vara i affärer mer gick jag och köpte korv och mos. Att äta lunch på stan, vid lunchtid, själv med bebis. . . Nejvars, då är korvkiosker bra. När jag ätit upp korven fikade vi med Gerdas farmor, farfar och fastrar och till sist åkte vi och köpte en garderob på MIO. Så ja, där gick den dagen.
 
Men idag är det som vanligt, förutom att M är hemma då, och vi har gjort mest ingenting. Skönt det med! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0