med moster Lotta.

Idag har varit en jättebra fredag! Lotta är på besök i den här delen av landet och tillbringade nästan hela dagen med mig och Gerda. När hon kom imorse/förmiddags fikade vi det typ godaste som existerar - blåbärscones, så gott! Önskar jag orkade baka det oftare. Efter det underhöll hon Gerda medan jag fick massor av (två) möbelleveranser. Nu är hela lagårn full med möbler, skoj! 
 
Efter att vi gått med promenad med Gerda, samt visat Lotta runt i vårt nästan färdiga hus, gjorde vi jättegod linssoppa! Åh, äta <3 Och eftersom båda möbelleveranserna kommit på förmiddagen hade vi eftermiddagen ledig och åkte in till stan! Jag utnyttjade Lotta grovt som moster, så hon tog hand om Gerda medan jag handlade gardinskenor och fönsterlampor. Men efter det fikade vi minsann! 
 
Åh om alla dagar kunde vara så trevliga. Både jag och Gerda behöver en moster i livet ibland! Men imorgon blir också trevligt, då åker vi till Ornunga och umgås med moster Lotta där :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0