mysigaste helgen.

Jag har en väldigt mysig helg, ända sen i fredags. Lotta har varit hemma i helgen så därför har vi umgåtts intensivt! I fredags var Gerda och jag i Ornunga.då åkte vi på loppis med mor och det var skojigt. Fast Gerda tyckte inte det var jätteskojigt precis, en hel del gnäll blev det innan hon gav upp och somnade i babyskyddet. 
 
Och igår sågs Lotta och jag först i stan, jag skulle göra några ärenden som gick mindre bra allihopa. Så vi muntrade upp dagen med fika! Då blev det förstås bättre. Efter det åkte vi hem till mig och så kom far och hjälpte mig att skruva! Så skönt när grejerna är på väggarna istället för typ golvet. . . 
 
Idag hade jag och Gerda inget för oss och M skulle bort, så då åkte vi till Ornunga igen! Vi har inte gjort något särskilt, för när det är fint höstväder och finns fika så behövs inget mer! 
 
 
 
 
Imorgon blir det vablig vardag igen och det får väl gå. Jag måste tvätta och har en del kvar att plocka efter att M har hämtat hem det sista från gamla hemmet i helgen. Sen ska jag ringa och försöka få hit en snickare som kan sätta upp duschväggen med mera. Och fixa nytt bredband . . . Hoppas Gerda vill sova!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0