packa!

Nu har vi (läs:jag) börjat packa litegrann och kört iväg. Usch. Ju mer jag packar desto mer inser jag att vi har opackat. Allting tar liksom så stor plats i lådorna! Det blir inte bara en låda per kategori. Jo, som tur är tog "Dukar" bara en låda, det hade varit bedrövligt annars för en tant i min ålder. 
 
Så nu är det väl helt okej om det blir lite regnigt (fast det räcker med duggregn) och kallt ett tag så att jag kan stanna inne och fortsätta packa. Iförsig borde det vara fint väder så vi kan måla klart det sista. Jaja, vädret blir vad deet blir!
Idag har jag tvingat M att slänga massa grejer (skräp), det kändes bra! Fast jag hade gärna velat att han slängde mer saker. Han vill liksom spara gamla datorspel för nostalgins skull . . . Eller för att Gerda ska spela! Hu!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0