vad jag är och gör.

Jodå, här lever vi! Nu har det flyttats och vi har bott här i en vecka. Sen dess har jag haft att göra varje minut, så mycket som ska packas upp och hitta sin plats. Eller skänkas eller slängas bort. Och däremellan tar kjag hand om mitt barn och får i mig lite mat. Både jag och Gerda har dessutom varit förkylda i veckan, så nej, min energi är inte på topp precis. Fast det är såklart roligt att greja och få fint här hemma, men jag längtar lite tills allt känns klart (och städat) och vi bara kan börja leva som vanligt!
 
Imorgon ska jag åka till stan och fixa mer inredning till klädkammaren. Sen på toisdag ska jag åka på semester till Ornunga över dagen - som jag längtar!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hannah Margreta

Åh så roligt att flytta och komma till något nytt tycker jag!

2016-10-23 @ 20:41:50
URL: http://nouw.com/hannahmargreta


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0