att göra på fredagar.

 
 
 
M börjar nytt jobb om en månad, och fram till dess ska han vara ledig på fredagar (ja, någon har jobbat lite för många timmar och dagar. . . ) och det är ju trevligt! Vi har absolut användning för den ledigheten, inte ska han få spela dart varenda ledig timme! Nej, vi har många utlfykter att göra innan vi flyttar. Vi borde åka till IKEA och så vill jag åka till EM möbler i Borås och kika på en fåtölj jag sett och även åka tillbaka till Bernå Möbler i Vårgårda. Dessutom borde vi måla klart det sista på huset. 
 
Men den här fredagen tog vi det ganska lugnt, vi åkte till stan och åt lunch och medan M gick med Gerda så kunde jag gå in på Balders Hage själv (icke-barnvagsnvänligt) och kika på lampor jag ville ha. Jag till och med köpte en, dom andra ska jag fundera lite till på. Så ett återbesök till Balders Hage står antagligen också på att-göra-på-fredagar-listan. . .
 
Självklart fikade vi också när det gått en stund efter lunchen, hehe. Jag tog blåbärsbakelse och finsk pinne. Som vanligt hade M ätit upp sin chokladboll innan jag ens börjat. . . 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0