hejdå bebisen, typ.

Igår bytte vi från spädbanrsinsatsten på tripp-trappen till sittdelen. Det var med blandade känslor! Liksom farväl till spädbarnet Gerda. Fast det är iförsig ganska skönt och hon tycker det är så skojigt att sitta riktigt upp i stolen! Iallafall en liten stund. Än så länge vet jag inte om sittandet kommer ge mig mer matro, jag vet inte hur många gånger jag fick plocka upp alla leksaker från golvet medan jag åt frukost imorse. . .
 
 Tänk, första gången Gerda satt i spädbarnsinsatsen nådde fötterna knappt över kanten! Knäppt.
 
 
I måndags var vi i Ornunga och där hade Gerdas mormor också plockat fram barnstolen. Inte lika ny som den här hemma, men så fin! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0