höstpepp.

Även om jag älskar hösten, så kändes det lite trist att sommaren är slut nu i veckan. Då var det sommarvärme och jag badade i både Ornungasjön och här i Mjörn - och det var skönt! Då var det lätt att glömma att det är september och att badsäsongen egentligen är över. Och jag har ju inte alls badat tillräckligt! Jag hade gärna haft en till sommarvärmevecka - gärna då Gerda sover cirka hela dagen. . . 
 
Så nu har jag lite höstpepp för mig själv. Och det är inte så svårt när hösten är så himla fin, till och med november ibland. Och det bästa med hösten är kanske alla mörka kvällar när man kan virka! Om Gerda sover eller leker själv förstås. . . 
 
Iallafall, här kommer höstpeppen:
 
'
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Så fina bilder :)

2016-09-18 @ 19:46:32
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0