mor och barn är trötta.

Det är tur (och lite förargligt) att Gerda varit sömnig idag och sovit som en gris, nästan tre timmar på raken i eftermiddags. Det var längesen hon gjorde det, som jag skrev igår. Iallafall, det var tur att hon sov bra eftersom jag själv har varit trött och vissen, till och med lite feber på det. Vet inte varför, har lite ont i ena bröstet så kanske ngn mjölkstockning? Hoppas inte! Fast samtidigt är det ju skönt om det inte är något som kan smitta.
 
Och det förargliga med att hon sov så bra, jo det var ju att jag inte utnyttjade dom timmarna till hundra procent precis. Jag tog faktiskt en tupplur medan hon sov, det har hänt typ aldrig sen hon föddes. 
 
Jaja. Nu har jag tagit alvedon igen och svettas skönt. Jag hoppas jag är pigg imorgon så vi kan åka till stan och kolla på möbler med mera.  
 
H¨är hänger vi i soffan. Jag är inte söt med Gerda är desto sötare!
 
Blä. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0