sitta upp.

Gerda är väldigt förtjust i att sitta upp knät, det har hon varit sen typ alltid. Ligga rart och spädbanrsaktigt i famnen? Nej tack, tycker Gerda, hon vill absolut sitta upp och se sig omkring. 
Häromdagen när hon blev missnöjd under barnvagnspromenaden provade jag att sätta henne upp (hon är för tung att bära, stora barn) och så glad hon blev! Så det fortsätter vi med! Ikväll fick jag äta kvällsmat utan att ha henne i knät eller göra skojiga grimaser och sjunga bäbä vita lamm, det var skönt! 
Jag tror hon kommer bli ännu lyckligare när hon lär sig sitta själv, men detta duger så länge!
 

 
 
 
 
Ps. Jag är förresten jättenöjd med det nya babygymmet med ugglor. Hur bra som helst och så smidigt att flytta runt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0