ett år sen.

 
 
 
 
För prick ett år sen såg jag ut ungefär så här. Det är värst vad man glömmer, och tur är väl det! Det var kvällen innan BF och jag var övertygad om att ingen bebis skulle komma än på ett tag. Det stämde bra det. Jag mådde bra, gick promenad varje dag och dammsög nästan lika ofta. Jag städade skafferi och burkhyllan, allt var rent och fint.
 
Nu när jag har en nästan-ett-åring känns det riktigt science fiction-aktigt att hon har varit inuti min mage och växt där. Så knäppt, jag kan knappt föreställa att jag haft en sån mage och ändå kunnat andats, äta, sova och med mera. Det hade jag inga problem med vad jag minns?? Haha. Men en sak är säker, nån gång mer i livet vill jag vara gravid och få en anledning att gå omkring i gravidleggins och gravidjeans igen! Bästa!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0