påskafton.

Nu vilar jag framför "Smartare än en femteklassare" efter en trevlig påskafton. I förmiddags kom alla mina systrar och hängde med mig och Gerda. Mysigt! Önskar ofta att Maja och Lotta bodde närmare, så vi får passa på när dom är hemma! 
Typiskt oss, vi blev besatta av att komma på var en filmreplik hörde hemma och googlade typ alla Disneyfilmer. Jag hoppas vi kommer på det snart så att vi kan sova gott igen. 
 
På eftermiddagen gick min lilla familj över till Ms föräldrar och åt påskmat hela eftermiddagen. Gott och jag är fortfarande mätt!
 
På vägen hem upptäckte jag att någon mystiskt dragit upp några av mina påskliljor längst vägen. Det var så odiskret att jag misstänker att det var ett oskyldigt barnahyss. Jag grävde ner blommorna igen och förlät. 
 
 
Imorgon åker vi till Ornunga för mer påskfirande! Jag råkar veta att mamma bakat min favorittårta. . . 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0